czwartek, 9 lipca 2015

Od Erika cd. do Kanade

[ ERIK NIE JEST SZATANEM !!! On jest ELFEM !! Nie wybacze ci tego :< za kare nie ma tańca *^* ]
Wpatrywałem się w oczy dziewczyny przez dłuższy czas, po chwili powiedziałem
- Jestem gejem, nie masz na co liczyć. - powiedziałem bezdusznie odtrącając jej uczucia.
Dziewczyna chciała coś powiedzieć ale jej przerwałem.
- Cii, nic nie mów, widze że skrywasz do mnie wyjątkowe uczucie, ale ja nadal kocham moją Eme. Przepraszam. Nie umiem kochać. Już nieumiem. - w myśli dodałem : No chyba że będziesz wyglądać i zachowywać się jak Ema, ale to już zostawie dla siebie.
Kanade spojrzała na mnie jak na głupca, ja natomiast położyłem swoją dłoń na jej prawym ramieniu, a mój wzrok opadł na ziemię.
- Wybacz, ale lepiej cię zostawie w samotności abyś mogła spokojnie się wypłakać, żegnaj. - Na zawsze ( SIKAM XDDDDDDD )
Zostawiłem samą dziewczynę na środku parkietu aby spokojnie się uchlać. Ech... dziewczyny...
Kanade ? Nie dałam rady napisać więcej bo już rycze z tego XDDDDDDD TO ZA KARE MŁODA DAMO (D)

2 komentarze:

  1. Kurde, aż rzygam tęczą tak tu słodko. <3
    Same romanse. <333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X