czwartek, 30 lipca 2015

Od Christopher'a - C.D do Natalie

-Może pojedziemy do mnie do domu? Na chwilę wpadniemy do Badi'ego do mieszkania po rzeczy i pojedziemy juz prosto do mnie. Co ty na to?
Natalie pokiwała głową. Szybko się zebraliśmy.
-Badi, przestawisz mi potem motor pod dom?-zawołałem.
-Spoko-pstrynkął palcami.-Już!
-Dzięki!
Wyszliśmy z mieszkania i wsiedliśmy do mojego samochodu.
-Kochanie możesz sie przespać bo czeka nas trochę drogi.
Moje maleństwo pokiwała głową i oparła sie o moje ramię. Zaśmiałem sie pod nosem i jechałem dalej.
~~*~~
Gdy byłem pod blokiem mulata nawet niw budziłem Nat tylko sam szybko wskoczyłem do mieszkania i pozbierałem nasze rzeczy. Kilkanaście minut później już znowu jechaliśmy.
~~*~~
-Nati, skarbów jesteśmy juz u mnie-szeptałem brunetce na ucho.
Wyjąłem juz nasze rzeczy a moja dziewczyna wciąż spała. Westchnąłem i po odpięciu pasów chwyciłem moje słońce na ręce.
Zaniosłem ją do swojego pokoju i położyłem na łóżku. Przykryłem kocem i pocałowałem w czółko.
-Śpij moja maleńka-mruknąłem jej na ucho i wyszedłem z pokoju.
-Zrobić Ci coś do jedzenia?-spytała Ana utykając w stronę kuchni.
-Nie, nie trzeba...
-Jechaliście cztery godziny, zrobię Ci jajecznicę a jak wstanie Natalie to będzie juz obiad.-postanowiła moja siostrzyczka.
O kilku minutach jadłem parujące danie a Ana opowiadała mi to i tamto.
-A ty o Badi to...-zacząłem w pewnym momencie.
-No...coś do siebie czujemy-powiedziała zmieszana blondyneczka.
-A juz ten tego....czy nie?
-Nie, myślałam, że pamiętasz co sobie obiecywałam. Nic do ślubu, a że jeszcze ani razu nie wyszłam za mąż...to do niczego nie doszło, i nie dojdzie.-odpowiadała skrępowana.
-Tak tylko chciałem wiedzieć, jesteś przecież moją młodszą siostrą.-zaśmiałem się.
-O sześć minut-zaśmiała sie Ana.
Gdy skończyłem jest zmyłem talerz i wybrałem sie na miasto.
Natalie? Jak sie śpi? XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X