czwartek, 30 lipca 2015

Od Natalie - c.D do Christopher'a

Kiedy się obudziłam było już południe. Przeciagnelam się i westchnełam cicho. Wstałam z łóżka i wyszłam z pokoju. Wpadłam na siostrę Chris'a. Upadła na ziemię.
- Oj przepraszam! - powiedziałam i pomogłam mu wstać.
- Nic się nie stało. - odparła i poslala mi uśmiech.
Złapała moja rękę, podciągnęłam ja lekko do góry, po czym podałam jej kulę.
- Dziękuję, jesteś może głodna? - spytała.
- No tak trochę. - odparłam.
- To chodź dam Ci trochę. Bo Chris wyszedł na miasto, ale niebawem wróci. - zapewniła mnie.
- Nie no sama sobie naloze. - odparłam.
Pokiwala glowa. Poszłam do kuchni i nałożyłam sobie spaghetti bo to była porcja jedyna dla mnie. Czyli Ana już zjadla? No cóż...
~
W końcu zjadłam, talerz włożyłam do zmywarki. Poszłam do salonu. Czekałam jeszcze chwilę, az przyjdzie Chris. Jednak na marne czekałam.
Po jakiś 5 godzinach zjawił się w domu. Spojrzałam na niego. Wstałam i podeszłam do okna. Spojrzałam na widoki jakie mieli. Jednak nic mnie nie zainteresowało. Odeszłam od okna. Odwrocilam się i wpadłam na Chris'a.
Odskoczyłam do tylu wpadając na szybę. Chłopak przyciągnął mnie do siebie i pocałował w czoło. Cały czas na niego Patrzyłam.
- Jetes zła? - spytał.
- Ja? No coś ty... Wcale się nie obudziłam sama, wcale nie jadłam sama obiadu, wcale nie siedzialam 5 godzin sama. No cos ty jak mam sie gniewac? - pytalam z sarkazmem.
- Oj no Nati... - mruknął.
Pocałował mnie w czoło. Popatrzylam na niego.
- Mogę wiedziec jedno? - spytałam.
- No co?
- Czemu teraz jesteśmy tutaj?
Chłopak zamilkl. Jego oczy stały się ciemnoniebieskie.
Co jest? Ej to nie jest fajne. On siedzi cicho i nic nie mówi!
Czyżbym zadała pytanie na które nie chce mi odpowiedzieć? Eh... Przutuliłam się do niego. Nie drgnął, nic nie powiedział.
Odsunelam się od niego. Usiadłam na podłodze...
Po chwili mnie podniósł i przytulil.
- Dobra nie odpowiadaj na moje pytanie. - wyszeptałam.
Pocałowałam go w policzek i poszlam usiąść na kanapę. Tuż obok mnie usiadł Chris.
- Idę wziąć prysznic. - powiedziałam.
Wstałam z kanapy. Poszłam do pokoju chłopaka. Wyjęłam jego bluzę i czyste majtki. Skierowałam się do łazienki. Zamknęłam za sobą drzwi i zakluczylam. Zdjęłam ubrania.
Po chwili ktoś zapukał. Szybko owinęłam ciało ręcznikiem i od-kluczyłam drzwi. Do środka wszedł Chris i na mnie spojrzał.

Christopher?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X