niedziela, 26 lipca 2015

Od Christopher'a - C.d do Natalie

Podbiegłem do dziewczyny, chwyciłem ją w ramiona i zacząłem sie kręcić w kółko.
-Jestem maleńka-zawołałem i zwalniając zacząłem ją całować.
W końcu ustałem i wręcz napastowałem ustka mojej dziewczyny. Badi chrząknął ale totalnie go olewałem.
-No ej...przez was czuję sie taki samotny...-powiedział teatralnie smutno mulat.
Oderwałem sie od dziewczyny i postawiłem ją na ziemi. Spojrzałem ba kolegę i posłałem mu szeroki uśmieszek.
-No dobra...to może  zacznę nakładać?-spytała Natalie a my oboje pokiwaliśmy głowami.
Badi wyjął talerze i podawał brunetce aby nakładała s ja id niej zabierałem talerz i stawiałem na stole wraz z widelcami. Gdy wszystkie porcje były już gotowe zasiedliśmy do stołu i zabraliśmy sie za jedzonko.
-Oj kochaniutka, świetny Ci ten obiadek wyszedł-pochwaliłem.
Nat zarumieniła sie i dalej jadła posiłek. Zjadłem jako pierwszy i poczekałem na resztę. Następny był Badi a na samym końcu moja dziewczyna.
Zebrałem talerze i widelce a potem wszystko włożyłem do zmywarki. Moja gwiazdeczka przytuliła sie do mnie od tylu i ręce położyła na moim brzuchu.
-Co słońce?-spytałem odwracając sie do niej.
-Nic-zaśmiała sie i mocniej do mnie przytuliła.
-Maleńka, ide pod prysznic-powiedziałem i ruszyłem w stronę łazienki jednak ta mi nie pozwoliła wciąż mnie trzymając.
-Nie idź-poprosiła.
-Muszę kochanie, jeśli chcesz to zapraszam asem ze mną do kabiny, lub jak wolisz do wanny.
Badi słysząc to zaśmiał sie cicho i schował u siebie w pokoju.
Natalie? Może tym razem do czegoś dojdzie? XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X