środa, 8 lipca 2015

Od Anastasie cd. do Alex'a

CO JA WIDZE? MISIA WIDZĘ! TAKIEGO PIĘKNEGO, ŚLICZNEGO MISIACZKA KTÓREGO MOGĘ SOBIE POPRZYTULAĆ! TAKI SŁODZIUTKI, PLUSZOWY I TAKI CIEPLUTKI! Ej...czy mi przypadkiem nie odwala? NIE! JAK NAJBARDZIEJ NIE! JESTEM W KRAINIE TĘCZY!
http://e-twojeopinie.pl/uploads/tecza.jpg
JEDNOROŻCE! JA CHCE PSZE PANA JEDNOROŻCE! Ej kurcze blade...czemu ten misiu wygląda jak człowiek, a konkretniej jak Alex? Hmmm...A może to jest Alex? Tym tym TYM! Bauhahahahahahahahahahaha! Zgadłam! (ja do do jasnej ciasnej brałam? O_O ) Alex zaczął ściągać ramiączka mojej sukienki, masz rację misiaczku, jest mi STRASZNIE gorąco...Gdy ten się mocno nade mną pochylił i pocałował w dekolt złapałam go za koszulę którą zacząłem rozpinać. Dłonie drżały mi niesamowicie więc aby szybko pozbyć się te części ubiory blondyn musiał mi pomóc. MAJTECZKI W KROPECZKI ŁOOO HO HO! NIEBIESKIE WSTĄŻECZKI ŁOO HO HO! Ale przecie proszę panie śledziu, ja muszę buty zdjąć! Odepchnęłam od siebie misia przytulankę i usiadłam na skraju łóżka...ŁOOOOOO! KARUZELA! To chyba nie był najlepszy pomysł...Zaczęłam mocować się z zapięciem butów więc i tu pojawił się mój SUPER BOHATER MISIEK RYSIEK Z KLANU! JEEEEEEJ!!! Pomógł mi zdjąć buty więc ja zabrałam się za wisiorek i kolczyki. Zdjęłam je i na ślepo położyłam na szafce nocnej i o dziwo trafiłam! No i teraz najgorsze...Wstałam i kiwając się zaczęłam zdejmować rajstopki. Po kilku minutach udało mi się je zdjąć, tyle, że leżałam na łóżku i znów pomagał mi Rysiek. Było mi już tak gorąco...położyłam się na plecach gdzie znajdował się suwak od sukienki. Misiu bez wahania odsunął go a następnie przewracając mnie na brzuch zaczął ściągać te śliczne cudo. MÓJ TĘCZOWY STRÓJ WRÓŻKI! Zaczęłam smerać chłopaka stopą bo torsie. Mrrrr misiaczku. No ale nie...przed oczami miałam Ryśka z klanu...serio? A nie, to jednorożec! Chłopak zdjął spodnie i znów zaczął mnie całować. Mam na sobie tylko bieliznę, ale jest mi tak gorąco! Usiadłam i gestem ręki kazałam położyć się blondynowi...czy aby na pewno blondynowi? A on nie ma tęczowych włosów? Trudno, ściągnęłam sta.nik i majteczki i położyłam się na chłopaku. Mój misiu! Zaczęłam całować go po torsie.
http://3.bp.blogspot.com/-XoD9ov2TEiw/VF4p9Ywu2rI/AAAAAAAABe0/1I5gCxZSWDk/s1600/1338140741_by_aberis_inner.gif
Jest mi tag gorąco, że wątpie abu znalazł sposób jak mnie ochłodzić.
Alex?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X