sobota, 31 października 2015

Od Matt'a cd. do Art i Chloe

Wzruszyłem ramionami
-Najpierw muszę coś znaleźć koleżanko-zaśmiałem sie.-I ten kostium jest o wiele lepszy niż poprzedni.-puściłem jej oczko i odwróciłem się na pięcie.
Miałem do przeszukania jeszcze kilka pudełek zawierających męską część garderoby. Widziałem już przebranie draculi, zombie i jeszcze kilka innych które w ogóle mnie nie interesowały. No cóż, nie chciałem wyglądać strasznie, a ten bal to zapewne będzie jedna wielka kicha...
~~*~~
Po kilkunastu minutach zaciekłego grzebania wśród ubrań pewien płaszcz wpadł mi w oko. W tym samym kartonie znalazłem pozostałe elementy stroju i jak się okazało był to cosplay Cloud'a Strife'a z Final Fantasy VII! Niewiele myśląc zanrałem wszystko za duże kartony i zacząłem się przebierać. W pewnym momencie zza kartony wyjrzała twarzyczka Art, ale szybko zrobiła się czerwona i znikła. No cóż, byłem w samej bieliźnie...Szybko zarzuciłem na siebie ubrania. Tak, to jest zdecydowanie to!




Poszedłem znaleźć dziewczyny i stanąłem przed nimi.
-I jak moje drogie panie?-zaśmiałem się.-Mam nadzieję, że nie wyglądam jak strach na wróble.
Art? Chloe? Wybaczcie, mało baterii na kompie ;-;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X