wtorek, 13 października 2015

Hope Avaline Frost

Cel, Marzenie: "Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us. And sometimes they win."
Imię i Nazwisko: Hope Avaline Frost
Wiek: Osiemnaście mroźnych Zim za mną..
Rasa: Hmm cóż.. Człowiekiem do końca nie jestem.. Raczej demonem.. Potworem bez serca mordującego tego kto nie potrafi mnie zrozumieć.. Większość mnie uważa za psychopatę, morderce bez serca, wariata.. Lecz powiem Ci w sekrecie.. Tylko wariaci są coś warci..
Płeć: Serio? To chyba jasne że kobieta..
Charakter: Cóż.. Zapytasz się kogoś z mojego starego otoczenia o mój charakter odpowie: Wredna suka bez serca. Cóż.. Nie mogę się z tym nie zgodzić. Jestem wredna, sarkastyczna i nieobliczalna. Mam bardzo fajną wyobraźnie.. Bo czy nie jest od czasu do czasu fajnie sobie wyobrazić jak podcina się komuś gardło? Skoro o tym mowa.. Uwielbiam ludzkie cierpienie! Na prawdę poprawia mi to humor. Jestem sarkastyczna, psychopatyczna i sprytna! Poza tym jestem świetną aktorką! Wcale się nie przechwalam! W końcu jak się uciekło z trzech psychiatryków to talent aktorski jest wskazany. Nawet nie wiesz jak bardzo bawi mnie dezorientacja i strach który widzę w ludzkich oczach, gdy nagle nie pocieszają płaczącej dziewczyny tylko czują zimną stal na gardle.. Piękny widok.. Najbardziej fascynuje mnie... Śmierć! Czasem, ale bardzo rzadko potrafię na krótką chwile stać się miła..
Zainteresowania: Hmm oprócz straszenia ludzi, sprawiania im bólu i widoku śmierci.. Lubie sobie czasem pośpiewać.. Porysować.. Pojeździć motocyklem.. Czy najzwyczajniej posłuchać muzyki. Oczywiście nie zapominajmy o walce!
Rodzina: Proszę Cie.. Sądzisz że ich uznaje po tym jak wywieźli mnie do psychiatryka z którego i tak spieprzałam? No właśnie..
Historia: No cóż.. Zacznijmy od początku. Już od najmłodszych lat odstawałam od reszty dzieci, byłam inna, jedyna w swoim rodzaju.. Widziałam i słyszałam rzeczy których nie widział nikt inny, potrafiłam przenosić rzeczy siłą woli. Wszyscy się bali, dzieci jak i dorośli. Z biegiem czasu umiałam coraz więcej dzięki Nick'owi. Nick to mój jedyny przyjaciel, jednak nikt go nie widział z racji tego iż jest duchem. Gdy miałam 11 lat, moi rodzice nazwali mnie wariatką i wywieźli do zakładu psychiatrycznego.. To był pierwszy psychiatryk do jakiego trafiłam. Byłam tam 3 lata, po tym czasie zwiałam.. Drugi raz do psychiatryka trafiłam rok po ucieczce, znaleźli mnie w dość.. Ciekawy sposób. Pewnego dnia poszłam sobie do centrum handlowego, tam gdy jakiś koleś zaczął mnie zaczepiać wściekłam się.. Pamiętam że calutkie moje oczy -Białka i tęczówki- stały się kruczoczarne. Wtedy pierwszy raz zabiłam i muszę przyznać że to było zaje.biste uczucie. Ten strach w jego oczach.. Zdezorientowanie.. Pojawiły się gliny i ludzie z psychiatryka, wstrzyknęli mi coś przez co straciłam przytomność. Obudziłam się w kolejnym zakładzie psychiatrycznym. Cóż.. Zwiałam po miesiącu. Nudziło mi się, co miałam niby zrobić? Parę miesięcy później znów mnie złapali, tym razem za wywołanie pożaru w którym zginęła jedna rodzina. Upss byłam troszkę zła.. Dostałam własną służbę.. To znaczy opiekuna. Miał pilnować bym nie uciekła. Był to młody facet, wiec łatwo go zmanipulowałam.. To była super zabawa. Uciekłam po roku. Kończyłam wtedy 17 lat, Wszystkiego Najlepszego Hope! Do Miasta Prawdy dotarłam jakieś trzy-cztery miesiące temu. Nawet nieźle się tu mieszka, chociaż czasem jest strasznie nuuudno!
Partner: Hahaha nice joke.. Ja i miłość? Pfff
Zwierze: Mam koteła! Takiego słodkiego koteła co zwie się Akuma!
Aparycja: Hmm.. Czarne włosy do lini bioder, wierz na słowo że są bardzo miękkie. Ale nie dotykaj bo ucierpi na tym twoja twarz! Mam lodowe oczy. Tak, dokładnie.. Lodowe. Oczywiście poza momentami gdy są całe czarne.. Mam tatuaż, a nawet i trzy. Pierwszy: Napis "Game Over" na lewym obojczyku. Drugi: Srebrno-czarny wąż który owija się trzy razy wokół nadgarstka a głowę "wsuwa" na środek wierzchniej strony dłoni. Trzeci: Napis "Monsters are real and ghosts are real too" na prawej łopatce. Co jeszcze.. Hmm.. Mam kilka(dziesiąt) blizn, każda ma swoją historie. Nie myśl że teraz będę je opowiadać!
Inne: Hmm.. Pamiętaj, jeśli się mnie boisz.. Masz 90% szansy na śmierć. Nie powiem dlaczego, sam to rozgryź. Mam kilka(naście) nadprzyrodzonych mocy. Jak mówi Nick, mam ich więcej tylko się nie ujawniły. Uwielbiam ciepłą herbatę i czytać książki.
Login: Faith0709

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X