poniedziałek, 2 listopada 2015

Od Chloe cd. do Matt'a i Art

- D-dzięki ,ale też umiem szyć... Siostra mnie nauczyła - uśmiechnęłam się do dziewczyny.
- Masz siostrę? Starszą czy młodszą? Jak ma na imię? -
- Starsza i ma na imię Atena - dziewczynę chyba lekko zatkało. - Matt , fajnie wyglądasz. - posłałam mu lekki uśmiech.
- A ty coś masz? -
Pokiwałam stanowczo głową. Nie było tu nic co by mi się spodobało.
- Hmm.. To może weź to Chloe? - wskazała mi strój. Blond peruka , nienaruszona. Spódniczka , bluzka. Kokardka. Poszłam do przymierzalni.



- No ,nie wiem... Tak jakoś dziwnie się czuję... - I wtedy coś przykuło moją uwagę: całkiem z tyłu , poza wystawą stał manekin.

Ubrałam go i wyszłam do Matt'a i Art.
- A co powiecie o tym? Który lepszy? -

Art? Matt? Pomóżcie default smiley :d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X