czwartek, 25 czerwca 2015

Od Nataniela cd. do Taemina

Nie puszczałem chłopaka. Nie miałem najmniejszego zamiaru tego robić. Nie teraz.
- Powiedz to
- Ale co ?
Nie wiedział o co chodzi.
- Powiedz że mnie kochasz
- Natanielu, j-ja nie .... mo..
- NO POWIEDZ ! Wiem że twoje uczucia co do mnie się nie zmieniły, a twoje słowa to potwierdzą, więc, proszę powiedz.
- K-kocham Cię - Powiedział a potem zalał się łzami. Wytarłem je zewnętrzną stroną dłoni.
- Nie płacz - Szepnąłem - Ja ciebie też kocham - Dodałem po czym przytuliłem chłopaka mocno do siebie.
- Taemin, nie możemy być razem, wiesz o tym prawda ? - Chłopak kiwną twierdząco głową, więc konntynuowałem - Dlatego zapomnij o tym co ci powiedziałem, co ty powiedziałeś, zapomnijmy o tym co tutaj się stało, proszę. Zapomnij o mnie. ZAPOMNIJ O NAS.
Oderwałem chłopaka od uścisku. Podszedłem w stronę drzwi, nacisnąłem na klamkę i opuściłem łazienkę. NO I W KOŃCU SIĘ NIE ZAŁATWIŁEM. Westchnałem. Trzeba tam wrócić.
Wszedłem spowrotem do łazienki, Taemin natychmiast na mnie spojrzał.
- Przyszedłem się załatwić, w końcu jesteśmy w toalecie nie ?
Taemin ? Bez pytań proszę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X