niedziela, 7 czerwca 2015

Od Erika cd. do Kanade

Ona serio myślała że używki na mnie działają ? Jestem elfem, księciem, to dla mnie po prostu dziecinada.Wyszedłem z jacuzzi i poszedłem wyrywać dalej jakieś niezłe dupy, ale po tym całym "seksie" coś mi się odechciało. Suchy i gotowy wyszedłem z budynku i skierowałem się w stronę domu. Po drodze zobaczyłem znajomą mi koleżankę, zatrzymałem się obok i zacząłem udawać kolesia na haju. 
- Balalaa lorko lorko lrko lokr lewweew - Zacząłem śpiewać przypadkowe słowa i krzywo tańczyć. 
- Och, ale ty jesteś seksowna ! OOOOOCH JESTEŚ IDEALNA KOCHANA ! - Potem zacząłem krzyczeć, jęczeć wszystko co możliwe, po czym "niechcący" wpadłem na nieznajomą. 
- Oł przepraszam pana, myślałem że to mój tata idzie, proszę mi wybaczyć rolniku... - Powiedziałem i się nisko ukłoniłem przed niskim łysolem. Ja już jej pokaże jak się zatruwa ziołami nieznajomych...
Rolniku ? ZATAŃCZMY MAKARENNE XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X