czwartek, 18 czerwca 2015

Od Erika cd. do Kanade

Sesja zdjęciowa tak ? Głupia, i tak nie chciałem jej zamknąć, miałem lepszy pomysł. W stroju pokojówki wyglądałaby prześlicznie i nawet by zarobiła troszkę hajsu, no ale... skoro chce sesje zdjęciową nie będę się sprzeciwiał.
- Zgoda. Zapłacę ci. - Nie podała dokładnej kwoty. Mam nadzieję że złotówka wystarczy, na loda będzie miała XD
- Za trzy dni, miejsce wybieram ja, podam ci jutro. - Dodałem i pokazałem dziewczynie drzwi aby mogła się już ulotnić.
- Żegnam panią, muszę się wykąpać, pokojówki na mnie czekają. - Powiedziałem i WYPCHNĄŁEM dziewczynę za drzwi przy okazji prosząc lokaja aby pokazał jej drogę powrtoną a jak chce to może ją odwieść. To już jego decyzja. Mam nadzieję że przez ten czas nie zwieje, bo i tak ją znajdę. Może być tego pewna.
Kanade ? Erik zablokował ci w ciągu najbliższych trzech dni wyjazd na za granice, NIE UCIEKNIESZ XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X