niedziela, 24 maja 2015

Od William'a cd. do Natashy

Przytrzymałem dziewczynę by mogła swobodnie się poruszać. Cudownie się czułem. Natasha w pewnym momencie jęknęła cicho, chyba z bólu. Zeszła i zaczęła dyszeć. Przybliżyłem się i pogładziłem jej miękkie i gładkie kasztanowe włosy. Pachniały szamponem o zapachu róż.... Och.... Objęła mnie niespodziewanie ramiona i turlaliśmy się po łóżku. Teraz to ja byłem nad nią.
- Jak będzie boleć krzycz- szepnął jej do ucha, na co ona pokiwała lekko głową. Powoli, powoli wszedłem w nią. Gładko szło. Nie wiem kiedy, ale zacząłem coraz szybciej i mocniej. Natasha krzyczała i jęczała tak głośno, że ktoś z góry zaczął walić w podłogę i krzyczeć ''ciszej''. Nie przestawałem, dopóki nie było po wszystkim, a ona oplotła się nogami wokół mnie.

Gif +18

Lekko zdyszany podniosłem brunetkę tak, że jej krocze było równo na linii z moją twarzą, a reszta jej była ponad. Zanurzyłem język w jej ciepłym ciele. Czułem, jak drżala i widziałem, jak tłumi podniecenie. Odłożyłem ją na łóżko, a ono czekała na więcej. Włożyłem jej peni.sa w drugą dziurkę. Próbowałem robić to jak najdelikatniej, ale nie umiałem. Natasha wbijała się w materac tak mocno, że zrobiła w nim dziurę. Potem objęła mnie rękoma i podniosła się na tyle, że nie musiałem przerywać. 
- Auć!- syknąłem gdy ta ugryzła mnie w bark. Aż tak ją to bolało?

Natasha? Boli czy udajesz? XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X