sobota, 30 maja 2015

Od Dayki cd. do Taemina

Co on bredzi?! 
- ,,...Z wami...,,?! jakimi wami?! chyba z tym jeb.niętym zakonnikiem. -powiedziałem lekko poddenerwowany - Z kosą! - dodałem szybko a ksiądz się na mnie popatrzył
- Co?! jakiś problem?! nie moja wina że jakiegoś człowieka zniknąłeś! - mówiłem nadal nerwowo. - ratując mi życie... - mruknąłem pod nosem już trochę spokojniej... Cała ta sytuacja mnie zirytowała.
-A więcc... kim jesteście...? ja powiem gdy ksiądz powie kim jest... 
-nie jestem księdzem... - odezwał się ksiądz 
-nie wiedziałem że jesteś zakonnicą - wzruszyłem ramionami a zakonnica spiorunowała mnie wzrokiem. Azjata patrzył się na to i chyba zaczął rozumieć że to wszystko jest przypadkowe... 
- Nie jestem zakonnicą! - chyba ją zdenerwowałem...
- to kim?! - zadałem kolejne durne pytanie 
Marshall?Taemin? brak weny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X