wtorek, 26 maja 2015

Od Kanade

Pierwszy dzień. Nowa szkoła. Nowa klasa. Nowe miasto. Nowi ludzie. Nowe życie. Wstałam z łóżka wcześniej niż zwykle, tak, muszę przenieść się do nowego pokoju a następnie iść na nudne i beznadziejne lekcje. Eh...po szybkim śniadaniu zabrałam się za nietypowy mundurek...dlaczego tu są mundurki? Po co? Nie mogę zakładać własnych ubrań? Aż tak chcą mnie zniewolić? Wszyscy się zmówili? Pokręciłam głową i założyłam nieco przyduże ubranie...przecież to najmniejszy rozmiar! Związałam gumkę przy spódnicy i założyłam resztę.  Chociaż na kolorystyce sie znają...do tego cienkie pończoszki i balerinki, może nie będę wyglądać jak kujon...Makijaz, uczesanie i zabierając torbę z rzeczami miałam już zamiar wychodzić. Tuż przed drzwiami zatrzymała mnie opiekunka każąc zmyć makijaż...calusieńki! Stała przy mnie i pilnowała puki nie będę miała dosłownie nic na twarzy! Co za żmija...Potem kontrola zwartości torby i... Wyrzucono połowę moich ubrań i wszystkie kosmetyki, oprócz podstawowych.. Co za podła wredota!!!
I czym ja mam sie malować?! Bez makijażu się nie pokaże! Zaczynałam coraz bardziej panikować...niech tylko nie znajdzie pieniędzy...CHO.LE.RA!!! ZNALAZŁA!!! JESTEM TOTALNIE SPŁUKANA!!! Zamierzałam zacząć wrzeszczeć na cały dom ale opiekunka zasunęła torbę i podając mi ją kazała wychodzić...No wiec wyszłam klnąc pod nosem jak szewc i ruszyłam pieszo do liceum...pieszo! W mojej poprzedniej szkole jechałabym co najmniej BMW! Rozpaczając nad obolałymi od odcisków nogami dochodziłam do celu. Dotarłam do swojego pokoju i wstępnie pakując książki ruszyłam na korytarz. W jakiej sali mam teraz lekcje...na planie nic nie ma! Ugh! Może mój wychowawca,  Nataniel High mi pomoże? Zagapiona w mały druczek planu lekcji wpadam na mężczyznę o ciemno brązowych włosach. Pierwsze wrażenie musi być dobre, potem wkręcę plan w życie...
-Najmocniej przepraszam-powiedziałam wstając i otrzepując się.
-Nic się nie stało-odpowiedział nieznajomy.
-Szukam pana Nataniel'a High. Wie pan, gdzie mogłabym go znaleźć?
Szanowny wychowawco? Wie pan o kogo chodzi? xDDDDDD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X