niedziela, 24 maja 2015

Od Nataniela cd. do Taemina

- Ładny to może być gej lub dziewczyna, dzięki - Powiedziałem udając obrażonego.
Chłopak się zarumienił, najwyraźniej go zawstydziłem, no ale to prawda. Chłopak nie może być ładny chyba że mowa geju, no ale ja nim nie jestem.
- No nie o to mi chodziło... - Odpowiedział speszony.
- Mam to odebrać jak wyznawanie miłości ? Podobam ci się ? Pogubiłem się. - Powiedziałem udając zagubionego, choć tak na prawdę wszystko świetnie rozumiałem.
- NIE ! Chodziło mi że jesteś... PRZYSTOJNY. - Odpowiedział a potem schował twarz w dłoniach.
- To wiem, nie musisz mi przypominać. Ty za to jesteś bardzo ŁADNY. Powiedz mi, gdzie sobie wyrabiasz te piękne wysportowane łydki ? - Spytałem powstrzymując śmiech. Chłopak spojrzał na mnie zaszokowany a ja puściłem mu oczko i wysłałem buziaka. Przylizałem wargi i zacząłem się do niego powoli i seksownie zbliżać.
Taemin ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X