piątek, 15 maja 2015

Od Bette cd. do Rosalie

Popatrzyłem na nią. Byłem śpiący... i głodny... wstałem i podałem jej rękę.
- przez pewien czas będziesz mieszkać u mnie. Raczej już nic nam tam nie grozi - powiedziałem i zacząłem iść dziewczyna szła za mną rzuciłem jej dwa klucze 
- jeden od domu drugi od piwnicy czasem zamykam w niej Kire... -zaśmiałem się szliśmy kilka godzin aż udało mi się złapać taxi. Facet podwiózł nas pod sam dom, złapałem go za szyję i wyciągnięciem z auta otworzyłem drzwi. Dziewczyna z przerażeniem w oczach patrzyła jak go zabijam 
- no co głodny byłem - powiedziałem i na mojej twarzy pojawił się uśmiech lekko przechylił głowę w pewnym momencie jeden z kącików moich ust rozdarł się i powstała rana. Nie była zbytnio duza ale i tak krwawila. Przewróciłem oczami słysząc i widząc śmiejąca się dziewczynę. Chwilę później rana zniknęła. Zamówiłem dla niej pizze, dałem jej klucze do samochodu i mój portfel było w nim około 1 500 w gotówce.
- kup sobie jeszcze jakieś ciuchy... ją nie wiem co jest w twoim guście auto jest w garażu uważaj na drewniane drzwi w podłodze do piwnicy - oddałem i poszedłem jej pokazać gdzie jest garaż w którym stał biały lexus. 
Pojechała... żegnaj 1500... wróciła po kilku godzinach pizza już dla niej czekałam na ziemi leżał kolejny trup. Przez czas gdy jej nie było przygotowałem dla niej pokój na piętrze zaprowadziła ją tam. Rosalie zostawiła tam torby z zakupami i zeszła na dol by zjeść wspomniana pisze. Gdy zjadła usłyszałem palenie do drzwi... w których chwilę po tym pojawił się Kiba. Wyglądał... tak jak ja gdy jestem głodny... czyli
Oczy zalane krwią, cały spocony z kilkoma ranami i wielkimi zebranymi wystających mu z jadaczki. Szybko pojawił się przyjemna złapał mnie za szyję i przycisków do ściany popiołem go na tyle mocno by go odepchnęło. Je.bnął Rosalie w głowę. Straciła przytomność chwilę po tym ją też oberwalem. (Teraz zaczyna się mój plan XDDDDDDD) obudziłem się przywiązany do łóżka obok mnie była Rosalie... też przywiązana a na ścianie wisiał... Kira. Przynajmniej miałem ładne widoki Rosalie była naga ją też ale siebie oglądam ci dziennie po prysznicem chwilę później przyszedł mój brat. Był tylko w bieliźnie. Super. Gdy zauważyłem że Rosalie się obudziła uśmiechnnołem się
- wiem że moja rodzina jest dziwna - powiedziałem a Kiba podszedł do Rosalie 
Rosalie? XDDDDDDD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X