poniedziałek, 21 września 2015

Od Natalie - c.d do Christopher'a

Chris na mnie patrzył nieprzytomnym wzrokiem na mnie, a Jake uśmiechał się mając nadzieję na coś innego niż znajomość.
- Kto Ci powiedział, że nie jesteśmy razem? – spytałam.
- Roger, ten twój były co Cię zdradził z Ciri. – powiedział.
- Ale to było, że Natalie go z tobą. – wtrącił się Christopher.
- To Ci źle powiedziano. – powiedziałam. – Z Jake’m się wtedy jeszcze przyjaźniłam, a kiedy Roger mnie zdradził miałam wsparcie u niego. Poza tym nawet nie widziałam się z Jake’m jedynie na kawie w kawiarni niedaleko, do niczego nie doszło… On kłamie, ale jak mu wierzysz okey twoja sprawa. – powiedziałam i poszłam do pokoju Chris’a.
Usłyszałam kłótnię między mężczyznami, ktoś rzucił czymś na ziemię i trzasnął drzwiami. Zauważyłam, że mój narzeczony wyrzuca kwiaty do śmieci, po czym przyszedł do sypialni. Patrzyłam jeszcze chwilę na niego, jednak szybko odwróciłam głowę w drugą stronę i wyjęłam walizkę spod łóżka partnera. Zaczęłam pakować wszystkie swoje rzeczy. Wstałam i chciałam już wyjść z pokoju, ale on mnie zatrzymał. Nie chciał puścić mojej dłoń, ale za to przyciągał w swoją stronę. W końcu tak mnie przyciągnął, że patrzył na mnie z góry, złowrogie spojrzenie dostrzec można było w jego oczach, wargi lekko drgały, a ręce napięte tak, że było widać żyły.
- Czyli Roger mnie oszukał? – spytał.
- Tak. Jednak chyba wierzysz bardziej mu niż mi, więc o czym my tu mamy rozmawiać?
- Nat… Naprawdę nie wiedziałem, nie mogę się wszystkiego domyślać sama wiesz o tym doskonale. – powiedział.
- Tak, tak… Mam już iść?
Ten stanowczo pokręcił głową i usadowił mnie na łóżku mówiąc, że zostaję i bez gadania. Zabrał moją walizkę i wsadził do szafy. Nie wiedziałam o co mu chodzi, może on naprawdę wierzy bardziej temu swojemu koledze, a mojemu byłemu niż mi? W końcu go zna zapewne dłużej niż ja i pewnie gadał każdemu mojemu chłopakowi jak to będzie przez co zawsze kończyli nasz związek wierząc mu, a nie mi...

Christopher? XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X