wtorek, 4 sierpnia 2015

Od Natalie - C.D do Christopher'a

- Tak, tak, tak... - mówiłam. - Chce być twoja żoną.
Chłopak wsunął pierścionek na mój palec. Christopher objął mnie w pasie i wstał. Nogami oplotłam go wokół bioder. Wtuliłam się w niego. Nie spodziewałam się tego. Byłam w szoku, ale radosna. Cieszyłam się, bo bez niego nie potrafię żyć...
Christopher zaniosl mnie do sypialni...
* (wena odmawia ;_; )
Po tym jak wylądowaliśmy w łóżku i doszlo do czego doszło.
Lezelismy w łóżku, wtuleni w siebie. W końcu nie mogłam wytrzymać i zasnęłam.
*
Obudziłam się następnego dnia. Leżałam sama w łóżku. Byłam wtulona w poduszkę. Kiedy podniosłam się z łóżka, wzrokiem szukałam moich ciuchów. Jednak ich znaleźć nie mogłam... W końcu je odnalazłam patrząc pod łóżko. Sięgnęłam je, założyłam majtki i zaczęłam szukać bluzy Chris'a. Jednak znalazłam tylko koszule. Więc ja założyłam i zapielam guziki. Wyszłam z jego pokoju. Chłopak siedział w salonie w samych bokserkach. Rzuciłam się na kanapę i wylądowałam na Chris'ie.
- Yy ups! - zaśmiałam się.
Ten zaczal mnie gilgotac. Śmiałam się i prawie spadlam z kanapy, ale ten mnie złapał i przyciągnął do siebie.
- Uważaj na siebie. - powiedział.
- Nie muszę. - odparłam i pocałowałam go w brzuch.
Usiadłam obok niego i wtuliłam się w jego ramię.
- Właśnie! Mam dla Ciebie koc. - powiedział.
Wstał i poszedł po koc. Kiedy wrócił podał mi go.
- Kocyk w minionki! - zawołałam.
Wtuliłam się w koc i przewróciłam się tak, ze lezalam na kanapie wtulona w koc.
- Ej... - burknal Chris. 
Podniosłam się i wtuliłam w ukochanego. Przykryłam się kocem. Chłopak dłonią jezdzil po moim ciele. Kiedy klepnał mnie w tyłek, ja klepnęłam go w udo. Ten powtorzyl czynność, a ja uderzyłam go lekko w brzuch...
W końcu przestaliśmy. Do domu weszła Ana i Badi. Spojrzeli na nas. Usmiechneli się w do siebie. A ja spojrzałam na nich pytającym wzrokiem.
- To co... Kiedy ślub? - spytał Badi patrząc na moją dłoń.
Spojrzałam na Chris'a. Zaśmiał się krótko, jednak nic nie odpowiedział.
Ja natomiast wtuliłam się bardziej w chłopaka.

Christopher? *-*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X