poniedziałek, 4 stycznia 2016

Od Christopher'a cd. do Natalie

Mimowolnie się uśmiechnąłem i objąłem dziewczynę w pasie.
-Wybacz-zaśmiałem się.-Ostatnimi czasy spałem sam więc…właściwie nie ważne. Co powiesz na śniadanko do łóżka?-zaproponowałem.
Natalie pokiwała tylko głową więc zdjąłem ją ostrożnie z siebie i wyszedłem z sypialni. Poszedłem do kuchni gdzie spotkałem siostrę.
-Cześć śpiochu-powiedziała zgryźliwie i roztrzepała mi włosy.
-Nie masz swoich?-burknąłem ziewając.
-Mam, ale moje nie są siwe-zaśmiała się.
Spojrzałem na nią zdziwiony a ona pokiwała głową.
-No nie kłamię. Masz siwy włos. Tutaj, tu i tu-wskazała milka kosmyków moich włosów.-Za bardzo się denerwujesz braciszku. Wrzuć na luz, póki jeszcze się da-powiedziała ciszej i zupełnie poważnie.-W salonie zostawiłam pendrive z filmami, pooglądajcie sobie coś w końcu na spokojnie. Ja z Badi’m jedziemy na miasto, wrócimy po południu. Trzymajcie się!
To powiedziawszy wyleciała z kuchni. Zostałem sam i przeczesałem dłonią włosy. Naprawdę siwiałem z tego wszystkiego? Pokręciłem głową i zacząłem wyjmować składniki potrzebne do naleśników. Gdy zrobiłem ciasto i piekłem pierwsze placki w pomieszczeniu zawitała moja żona zakładając na siebie moją bluzę.
-Nie chciałam czekać-wyjaśniła i usiadła na blacie.
Posłałem jej szeroki uśmiech i dalej smażyłem cienkie placuszki. Nat chwyciła jeden, już upieczony z talerza i zaczęła po prostu jeść, bez żadnych dodatków.
-Pyszne-powiedziała z pełnymi ustami po czym skończyła jeść jedną sztukę.
Gdy skończyłem piec nałożyłem nam po porcji naleśników z bitą śmietaną, sosem czekoladowym i borówkami. Natalie zjadła wszystko ze smakiem, nawet przede mną. Gdy już oboje skończyliśmy jeść pozmywałem naczynia i zaproponowałem obejrzenie jakiegoś filmu. Pokiwała głową i po chwili znaleźliśmy się na kanapie z salonie pod kocem. Wcześniej podpiąłem pendrive siostry do telewizora i teraz przeglądałem filmy.
-Może If I stay?-zaproponowałem.
-A co to?-zaciekawiła się.
-Zobacz sobie-włączyłem jej zwiastun.

Nie wiedziałem czemu, ale moja siostra zawsze popierała i zwiastuny. Nie rozumiałem tego…ale ok. Oglądałem już ten film wraz z zakochanymi będąc w dołku po „śmierci” Nat więc bez żadnych emocji obejrzałem zwiastun, nie to co wcześniej. Gdy krótki filmik się skończył ponownie spytałem ją o zdanie.
-To jak? Oglądamy?
Blondynka pokiwała głową więc włączyłem film i pozwoliłem by dziewczyna wtuliła się we mnie.
~~*~~
Tuż pod koniec filmu, przy jednej z piosenek mocniej przytuliłem do siebie dziewczynę.

-Kocham Cię, wiesz?-szepnąłem do wpatrzonej w ekran telewizora ukochanej.-Zawsze będę Cię kochał i zawsze będę przy Tobie. Nigdy Cię nie opuszczę.
Natalie? So sweet :v

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X